Франчайз

ФРАНЧАЙЗ

Франчайз

GO GRILL Франчайз дава изключителен шанс за изграждане на успешен и дългосрочен собствен бизнес. Одобрените предприемачи управляват от свое име и за своя сметка търговски обект в съответствие с изискванията на GO GRILL.

Инвестиции и изисквания за начален капитал:

Закупуването на франчайзинг е инвестиционен проект, който гарантира по-висока възвръщаемост и рентабилност на вложените капитали в сравнение с много други варианти на търговско инвестиране. GO GRILL Франчайз има едни от най-ниските начални разходи в бранша. Цялата инвестиция е от 50 000 до 70 000 лева в зависимост от инфраструктурата и терена, върху който ще бъде разположен търговския обект.

Управление:

Франчайзополучателят управлява обектa от свое име и за своя сметка с постоянната търговска и управленска помощ на GO GRILL, като се фокусира върху следното:

  • Прием на стоки и коректни плащания на доставките по точен график;
  • Максимизиране на обема продажби на крайния клиент;
  • Вътрешен ред и контрол на организацията на работа на обекта съобразно утвърдения бизнес модел
  • Подбор, мотивация и контрол на персонала.

Изисквания за локация:

GO GRILL продължава да развива веригата си от търговски обекти и да набира нови партньори в цялата страна. Подходящите локации за изграждане на обекти са паркинги пред търговски комплекси и супермаркети, централните градски части с активна администрация, основни входове на жилищни комплекси и квартали, както и оживени булеварди и кръстовища с възможност за непосредствено спиране на автомобили. Терените могат да бъдат общински и частни.

  • Терен: 30-60 м² (или 4 бр. парко места)
  • 7-10 метра лице
  • Консумация на електричество: 20 kW (трифазен ток)
  • Наличие на вода и канализация в близост
  • Интернет

Предимства на франчайза:

Избор на местоположение

Един от най-важните фактори за успешна работа е локацията на обекта. Ние ще Ви помогнем да изберете и оцените местоположението на Вашия бизнес.

Архитектурен проект

Ще подготвим архитектурни документи за узаконяване на Вашия конкретен обект.

Обект „до ключ” (4х4 метра) с опция за зимен модул

Получавате ново, напълно оборудвано и функциониращо съоръжение за продажби GO GRILL, което се монтира на Вашия терен и се предоставя за ползване съобразно условията на договора.

WEB система за мениджмънт

Получавате пряк достъп до нашите финансово-счетоводен софтуер и видео системи, които дават възможност да наблюдавате Вашия бизнес онлайн в реално време, като може да проверявате наличността, паричните потоци и оперативната дейност на обекта.

Меню с фиксирани доставни и продажни цени

Получавате изпитано Меню с фиксирани доставни и продажни цени на артикулите. Във фиксираните цени е предвидена около 60% надценка във Ваша полза – солидна и гарантирана база на която се развива Вашия бизнес. Всяка промяна в доставната цена се извършва съответно с промяна в продажната цена.

Обучение на персонал в реални условия

Преди и при въвеждане в експлоатация на Вашия нов обект, Вие и Вашите служители ще преминете през интензивна програма за обучение в реални условия.

Супервайзинг и оперативна консултантска подкрепа

Разполагате с Оперативен Консултант, от който получавате редовно оценка и съвети за оперативната дейност на Вашия обект и работата на Вашите служители.

Редовна доставка на качествени продукти

Всички продавани храни са произведени от и/или специално за GO GRILL под постоянен, строг контрол на качеството им. Ние поемаме ангажимент за координация на заявките Ви и редовни доставки на стоките до Вашия обект.

ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ:

Имате ли практика да предоставяте специални права за даден град?
Не отдаваме права за цял град на един партньор, освен в случаите, когато градът е малък и може да поеме от 1 до 3 обекта (20-50 хил. жители). Всеки договор е за конкретен обект и района, който покрива (около 20 хил жители).
Изборът на дадена локация трябва ли задължително да премине през Вашето одобрение?
Локацията се одобрява задължително от GO GRILL.
Имате ли изискване за минимален срок на договора за наем на терен?
Договорът за наем е препоръчително да бъде минимум за 3 години, но не е задължително. Ако се наложи съоръжението може да бъде преместено, но разходите Ви по преместването възлизат на около 4 хил. лв. без ДДС.
Имате ли варианти за изплащане на части на основните суми?
Вариант за изплащане за сега няма, но ако се нуждаете можем да Ви препоръчаме пред банкова институция за финансиране на договора с банков кредит.
Какво означава 'зимен модул'? Може ли да се добави на следващ етап?
Зимният модул представлява остъклена и отопляема тераса за зимни условия, прикрепена към павилиона. Той се монтира срещу допълнителен депозит в размер на 10 хил. лв. като опция - не е задължителен, но вдига зимните обороти значително. Естествено, може да бъде добавен по всяко време.
Имате ли изискване дейността да е целогодишна?
Може да се направи сезонен обект при същите параметри, но надценките са по-големи, както и роялти таксата. За повече информация се обадете в центъра за продажби на тел +888 228 699 или пишете на franchise@gogrill.bg
За чия сметка са транспортните разходи при доставка?
Доставките и логистиката са изцяло за наша сметка. Вие нямате ангажимент за тях.
За чия сметка е работното облекло на персонала?
Не купувате работно облекло, но плащате ежеседмичното му пране и поддръжка.
На кого е ангажимента по узаконяване на обекта - ЕЛ, ВиК, БАБХ, включително и разходите?
Узаконяването и разходите по него са Ваш ангажимент. Ние ще Ви снабдим с всички необходими документи и съвети.
Какви са сроковете за поставяне на обекта след подписване на договор и за чия сметка са разходите?
Срокът за стартиране на обекта е свързан с узаконяването на съоръжението от съответната община. Обикновено периодът е между 30 и 60 дни от подписване на договора. Нямате разходи по монтажа. Вашите разходи са свързани с узаконяването и изграждането на необходимата инфраструктура - площадка с трифазен ток, вода, канал и интернет.
Каква е практиката в случай, че след време обектът се окаже непечаливш?
Обектът може да се окаже непечеливш по две причини - лошо управление и/или лоша локация. Лошото или недобросъвестно управление от страна на франчайзополучателя, в разрез с бизнес модела на GO GRILL, неминуемо води до негативни търговски резултати. Инцидентните отклонения се корегират с устни и писмени предписания от компетентните отдели на GO GRILL. Драстичните случаи обаче могат да доведат до прекратяване на договора със съответния франчайзополучател, с произтичащите за него негативи. При мотивирана оценка, че локацията е неподходяща, обектът може евентуално да бъде преместен за сметка на франчайзополучателя на нова локация, като условията по договора да се запазят. При добросъвестност на страните договорът може да бъде прекратен по взаимно съгласие с възстановяване на депозираните средства.
Имате ли изградена система за постигане на безопасност на храните?
Имаме изградена система за самоконтрол HACCP, която се въвежда при откриване на всеки индивидуален обект. Вашите служители ще бъдат надлежно обучени да попълват данните и да водят необходимата документация на обекта.


Всеки, който желае да управлява свой обект от веригата GO GRILL, може да започне със следните лесни стъпки:

Разучете франчайз модела и заявете първоначален интерес чрез формата за контакти или се свържете с отдел „Франчайз продажби“ чрез запитване на имейл franchise@gogrill.bg

Контактна форма: